**INTERVIEW: EEN NIEUWE KOERS VOOR EEN BEKENDE NAAM**
Van bedrijfswagens naar bedrijfswageninrichtingen
Dirk van Dijk stelt zich ( opnieuw ) voor.
Na jarenlange ervaring opgedaan te hebben als accountmanager in de wereld van lichte bedrijfswagens, heeft Dirk een nieuwe stap gezet. In dit korte interview lees je meer over deze stap, zijn keuze en motivatie, en wat we van hem kunnen verwachten in de nieuwe rol.
👇 **Lees mee – en leer Dirk van Dijk opnieuw kennen:**
**1. Wie ben je, en waar kunnen mensen je van kennen?**
Sinds het afronden van mijn opleiding ( ergens in de vorige eeuw …. ) steeds werkzaam in het segment van lichte bedrijfswagens. Hiervan 17 jaren Mercedes-Benz (oa. Importeur, Leasemij, van Diest, Wensink) en 19 jaren Volkswagen Bedrijfswagens ( Zijm, Vallei AutoGroep). Van deze jaren ruim 32 jaar commercieel en adviserend mogen werken.
**2. Wat heeft je altijd aangesproken in de wereld van bedrijfswagens?**
Van betekenis mogen zijn in de dynamische wereld van zakelijke mobiliteit. Van eenmanszaak tot multinational, van installateur tot grote personenvervoerders.
**3. Wat gaf je energie in je vorige functie(s)?*
Deze diversiteit van relaties ( klanten ) en het persoonlijke contact. Vervolgens maatgesneden adviseren na zo goed mogelijk luisteren naar, en inventariseren van de wensen en eisen van de gebruiker. Dit vertalen in de economisch meest verantwoorde aanbieding waarbij ook financiering, leasing en gebruikskosten duidelijk in beeld komen.
**4. Je hebt onlangs een nieuwe stap gezet. Wat is je nieuwe functie?**
Nu sinds enkele weken actief als accountmanager bij Bulters Bedrijfswageninrichtingen Bemmel.
**5. Wat trok je aan in deze nieuwe richting: bedrijfswageninrichtingen?**
Kwaliteit leveren voor de lange termijn. Het mooie is dat de ( potentiële ) klanten dezelfde ondernemers zijn die ook bedrijfswagens gebruiken. Dit maakt dat de mogelijkheid er is om op dezelfde manier te werken. Maatgesneden adviseren na zo goed mogelijk luisteren naar, en inventariseren van de wensen en eisen van de gebruiker. Dit vervolgens vertalen in de economisch meest verantwoorde aanbieding rekening houdend met gebruiksgemak en efficiëntie.
**6. Welke kennis of ervaring uit je vorige rol neem je mee in je nieuwe functie?**
Feitelijk kan ik alle opgedane kennis en ervaring dagelijks gebruiken in deze nieuwe uitdaging. Zoals al gezegd geeft het energie om met ondernemers om te gaan en in samenwerking, vertrouwen en wederzijds respect de beste invulling of oplossing te vinden.
**7. Waar kunnen mensen jou voor benaderen in je nieuwe rol?**
Ondernemers mogen mij benaderen voor klantgericht advies betreffende een top bedrijfswageninrichting. Daarbij altijd zoekend naar de beste prijs-kwaliteit verhouding.
Geen korte termijn verkoop maar lange termijn relaties.
**8. Wat hoop je te bereiken het komende jaar?**
Mijn doel is om onderscheidend te zijn en met plezier te werken.
Het mooie van werken met en bij Marco Bulters is dat we al ruim 12 jaar samengewerkt hebben, er vertrouwen is en wederzijds respect. Beide hebben we de klant op 1 en proberen we altijd creatief te zijn. We gaan voor niet minder dan de beste prijs/kwaliteitverhouding van wat we adviseren en leveren.
**9. Tot slot: hoe kunnen mensen contact met je opnemen of je volgen?**
Ik ben te vinden en te contacten via Linkedin, mijn email is dirk@bulters.nl of via 06-23595339.
Bereikbaar van maandag t/m donderdag.
—
🔵 **Bedankt voor het lezen!**
Heeft Dirk jou geholpen in het verleden, of ben je benieuwd naar zijn nieuwe expertise? Laat een reactie achter of stuur een bericht. Nieuwe fase, vertrouwd gezicht!